Så var det sista mars

Igår så hade vi grillning med jobebt. Kul kul! Jag och Sofia grillade kyckling. Ingen trodde vi skulle lyckas få den genomstekt, men in your faces allihop, det blev asgott! ;)
Just nu så sitter jag och skriver en hemtenta, det går sådär. Jag har hållt på i typ 20 minuter, men har än så länge bara skrivit rubrik och läst uppgiften x antal gånger. Jag vet liksom inte riktigt hurjag ska börja. Jag är iaf fett gla att det är en hemtenta, så man inte behöver sitta med allt i huvudet och under tidspress.
Ikväll är det tjejmiddag hos Malin som gäller! Det ska firas att hon fyllde 21 år förut :)
ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad länge det har varit sista mars nu... ;)

2012-05-08 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0