ledig måndag

Det är faktiskt fett skönt att vara ledig ibland! Passade faktiskt bra att vara det idag för jag håller på att bli sjuk, så springa i trappor hade nog inte varit det bästa jag kunde göra idag. Bättre att bara chilla och fixa lite hemma :) Men har faktiskt varit grymt duktig och dammsugit hela huset! wooop.
Nu måste jag plugga lite. Ska välja ut ett aktuellt ämne som jag tycker är intressant att debattera om tills på torsdag. Tror jag ska välja det här med att de vill förbjuda studentflaken i innerstaden. Måste bara läsa på lite om det för jag har inte koll på vad som har hänt där, om det är förbjudet redan eller inte, och exakt var det ska förbjudas och så :) sen ska jag ta lite bilderrrrrrrrrrrrrr! Måste prata med min fotbollsspelare till granne, han skulle vara perfekt för min uppgift :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0