5000 - 870 =

Hmmm...matte...det måste bli 4130. Det är så många ord jag har kvar att skriva. Lycka till säger jag bara. Jag har nu snart beskrivit klart en bild, har jag tur hamnar den på 1000 ord när jag är klar, sen är det bara en bild kvar som då måste beskrivas med 4000 ord. Var finns logiken? Det är ju orimligt! Jag har aldrig haft en sån här "minst X antal ord" - press. Vi körde inte med det på min idrottslinje i gymnasiet. Tycker det är ett konstigt krav. Det borde ju vara innehållet som räknas, inte hur många ord man skriver. Då får man ju mvg för att man skriver "och" istället för att använda kommatecken. Inte rätt.
Har hon suttit i timmar och bara lyckats få ihop 870 ord!?!?! kanske ni tänker nu, men nej. Jag har sysslat med annat emellan. Kollade lite på skidor. Jag åkte med mamma till farsta för att inhandla lite saker inför fredag, åt lunch och kollade sprintskidor och skidskytte. Och vikt tvätt. Så nu är det dags att skriva på lite grann. Har jag tur så kommer jag in i nåt slags robotstatus och skriver utav mig själv. byeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0