all around me are familiar faces

Jag är ett zzzzzzego jag vet! Får väl försöka uppdatera lite mera. Jag har just läst att det inte existerar några så kallade "negativa kalorier". Det jag menar med det är mat/frukt/grönt som tar mer energi till ätning och förbränning än vad de ger. Men det är alltså en stor fet MYT! Synd!

Idag har jag varit ute och sprungit. Jag har köpt en hållare till mig ipod som man sätter fast på armen så man kan lyssna på musik när man springer utan att behöva hålla den i handen. Den funkade hur bra som helst! :D

Ikväll blir det middag här hemma med gäster, sen åker jag och Elin hem till henne och kollar nog på mello.

jag kommer aldrig sluta att längta tillbaka till denna underbara resa med min underbara bästa vän!!

Kommentarer
Postat av: L

cool jävla bild på coola jävla brudar<3

2012-02-06 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0