what up

Jag fick inte ta det flyget som jag ville ta, det tog en vecke att säga att jag måste åka hem 2 dagar tidigare. Inte ens 2 dagar kan  man få för att ha varit lojal och slitit i 4 månader. Sjysst..Och sen så är det bättre om jag hittar ett flyg som är lite billigare även om det innebär att jag måste göra 3 mellanlandningar eller vänta ett dygn på en flygplats. Jävla äckliga männikor det finns!

Men annars så är de lungt :) Nu ska jag låta Irene hitta en flygbiljett hon med, hennes internet funkar inte så hon måste låna min dator men hon har somnat i soffan ;)

Kommentarer
Postat av: Tommy J Strömbäck

Men säg att du skojar nu???



Som ni har slitit och kämpat för både ving och alla deras gäster - framför allt barn - familjer som betalat RÄTT mycket pengar för en vecka eller två - ni borde f*n få välja flyg själva och få åka förstaklass på hemresan!!!



Jag är impad av dig och Irene, ni var helt fantastiska mot mina kids den veckan vi var där - framför allt du Linda - men så pratar du ju svenska :)



Vi saknar dig! er! och hela det fantastiska placet där nere - vi kommer tillbaka nästa år igen ;)



Ta hand om dig och hälsa Irene, Christian och Christoffer :o)



Ciao

2011-09-27 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0