P to the A to the R to the A to the D I S E

Hej på eeeeeeeeeeeeer!

Finns inget att göra nu, är så boring.

Chattar med Malle så lite kul har jag i alla fall :D

Kvällspasset gick la bra idag, det var brainbattle som är en frågesport typ. Jag och Jules fick i uppdrag att förbereda allt till efter showen och att mingla. Så det var min arbetskväll. Kvällarna känns alltid så jobbiga innan de börjar, men när de väl håller på är det inte så farligt :) Men imorgon har jag mitt lediga shift, kommer bli såååå nice! Undrar vad jag ska göra. Det blir nog en joggingtur på playan och sen städa rummet eller så :)

det är bara 17 dagar kvar tills jag slutar, det är fan inte mycket! och 2 eller 3 av de dagarna är lördagar då jag är ledig!! :D

god natt!


fiestaaaaaa

ps. jag förstår mig i allmänhet inte på killar :P sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0