take a sad song, and make it better

Har varit på baren med Irene och snackat allmänt tjejsnack. Ska övernatta i hennes rum tonight!

De har så jävligt töntiga regler här. Jag har med Not Afraid, av Eminem som musik när jag kör morning gym. Men på mötet nu sa Ellen att en av de högre cheferna sagt åt henne att han inte gilade det, så jag är tvungen att ta bort den. Han hade hört något fult ord han inte gillade. Men jag menar va fan vilken låt som görs idag innehåller INTE svordomar och sån shit? Och om låtarna vi ska använda inte får göra det så kan han ju sätta ihop en lista med bra styrkelåtar som alla är bra texter. Men det är inte ens någon av gästerna som bryr sig!! Och han kunde ju åt minstonde säga det till mig direkt istället för att gå genom min chef. Är det så farligt att gå till mig och säga ursäkta Linda, men den här låten är faktiskt inte så lämplig, den kan störa gästerna pga de fula orden eller nåt sånt.
Inte för att det förvånar mig, folk här är så jävla fega och vill att alla andra ska ta skiten åt en. Fast det är inte så långt kvar, inte ens 2 månader :)

Och det finns ju bra saker här också :) Jag trodde först att vattenpolon idag skulle bli lugn för det var bara 2 småtjejer, jag och en till i början, men sen kom fler och fler och det blev askul. 2 tjejer till var med så var för en gångs skull inte ensam tjej ;) Och jag blir alltid lika förvånad varje gång när gästerna vet vad jag heter, okej barnen för de brukar jag berätta det för, men inte de vuxna :P


Cadet (chefskyparen typ), Malle och jag

Aja nog om bullshit, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0