Scary

Jag har blivit min egen väckarklocka. Min telefon dog i natt så larmet ringde inte, men jag vaknade ändå halv 9, så jag hade inte ens försovit mig om jag skulle upp och jobbat. Huuuur bra som helst, hehe ;)

Ju mer jag tänker på det ju mer inser jag att jag kommer typ bli rastlös när jag kommer hem. Är van att göra nånting exakt hela tiden. Känns om att jag har glömt hur man tar det lugnt. Allvarligt, när jag komme rhem och hittar ett jobb och slutar vid 3 eller 4 eller 5 varje dag. Vad ska jag göra sen liksom? Kommer typ bli tvungen att gå på bio, träna, träffa kompisar eller vad som helst. Blir uttråkad av tanken på att ens bara ligga på sängen och ta det lugnt typ. :P

well well idag har vi varit i puerto de alcudia och kollat på coola båtar och legat på playan, utan att ha blivit brunare, jag blir inte det längre, har nog nåt min maxgräns. Men jag hoppas att all sol typ läggs pa lager i huden så att färgen håller i sig längre, men så är det säkert inte haha.

weeeeeeell har inte så mycket batterier kvar på min lilla dator så måste sluta skriva nu men här kommer iaf en bild från igår kväll/i morse ;)


ska sova snart, mina ögon håller på att falla ihop och dator batteriet med, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0