onsdaaag!!

Hade bara tänkt kolla Internet snabbt och sen gå till stranden. Men både jag och Julia sviker killarna nu, haha. Synd! Pallar inte :P Har fortfarande inte fått svar på mitt biljettförslag den 11 oktober. Det var 2 dagar sen som jag och Irene la dem i hotelldirektörens fack, och när jag kollade idag så låg de fortfarande kvar där, men bakom lite saker. Så jag lade de längst fram. Sen gick jag och kollade lite senare och då låg de fortfarande kvar, så jag tog de och gick in till honom på kontoret och sa här är våra flygbiljettförslag så att du kan kolla om de är okej. Vill ju boka innan flygbiljetterna tar slut!!

Och sen så fick vi veta idag att en piratshow som ska vara asbra som vi tänkte gå  på på lördag har slutat att gå på lördagar. Nu går den bara onsdag, torsdag och fredag :( Daaaaaamn!!! Ville SÅ gärna se den! Och reseledarna sa att vi måste se den innan vi åker hem för den är grym. Måste fixa det på något sätt.......................


boys boys boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0