Okay, i'll go to Can Picafort!

Fick nyss ett sms från Chey, hon vill tillbaka hit. Och skoja inte vad jag önskar att hon vore här. Vill seriöst inte sova själv inatt :( Och tisdag, vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer bli när Malin åker. Blir tårögd på tanken av att hon åker snart, skärp dig nu Linda!!

Malinda's sista lördag i Mallorca spenderades i Palma där vi shopade loss. Kom hem med lite nya fina kläder! :D Måste slänga lite av mina egna gamla kläder, är så dålig på det, men ska tvinga mig själv. På vägen dit så la vi oss längst bak i bussen för att sova, asskönt var det! Men efter en typ halvtimme så blev vi väckta av busschauffören som sa att man bara fick ha ett säte var. Surgubbe! Och när jag satte mig upp var typ hela bussens ansikten vända bak mot oss!
På vägen hem tänkte vi vara smarta oc ta bussen som gick till Can Picafort istället för Alcudia (för den gick en kvart tidigare) och sen ta bussen därifrån till hotellet. Väl i Canpicafort så kom snigeltåget när vi stod och väntade på bussen så vi hopade på det istället och tänkte ta det till hotellet. Men det åkte inte ens förbi där så vi åkte runt i en timme i hela Canpicafort på ett långsamt tåg. Värt! Haha! :)


Kärlek vid första ögonkastet, hehe :)

Kommentarer
Postat av: L

hahah aw vad söta ni är som åkte snigeltåget :')

2011-09-04 @ 09:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0