middagsrast!

Idag är sista dagen hotellet är fullbokat, undrar om det blir stor skillnad imorgon..eller jag undrar det inte alls, bryr mig unte så mycket :P

Sitter vid internet med Christianooooo och kollar bilder från igår, ser ut som en retard på allihopa haha! Men kul är det iaf :D

Imorgon är det fredag sen ledig! De har tydligen förutspått regn! Men hoppas inte, för jag, Julia, Irene, Christian och Christoffer hade tänkt att åka till en strand som heter Mal Paz som Chris känner till. Men men blir det åskigt och blixtrigt får vi ta filmdag istället :)

Börjar om 10 så måste draaaa nu. Har fucking bufo teater, iaf så är det den som fungerar någorlunda bra av dem. Den andra är heeelt kaotisk. Men jag måste vara maskott i nästan en timme. Skönt, jätteskönt. :P

hejdå hejhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0