L.

Kul, nu är jag den enda i teamet som inte är chef. Det fula är att våran chef hade inte ens berättat att den nya killen är chef om inte Malin frågat. Och hon har inte ens någon anledning till varför hon inte sagt något eller varför hon gjorde honom till chef. Eller hon hade anlednignar men de var så sjuuuuuukt sämst. Sen börjar hon grina för att jag blev sur på henne eller nåt. Jag vet inte ens varför. Gaaaah är så ARG! Man gör inte som hon gör!

Familjen som ville åka till Rancho grande anmälde sig aldrig
Chey åker hem på lördag.
Malin åker hem på tisdag.
Mitt minneskort till kameran har glapp så det fungerar typ inte längre. Hur ska jag klarar mig utan minneskort? Kameraminnet kan ta typ 40 bilder, men jag kan inte ens föra över de bilderna till datan för jag har inte sladden.

Igår var det iaf roligt när vi var ute på bananas, Kom hem halv 5 i morse:) Hinner inte lägga in någon bild nu fö rmåste dra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Köp dig ett minneskort, pappa betalar, sms vad det kostar så sätter han in på ditt konto.

Kraaaam mammma.

2011-09-01 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0