jahaaaaa

AAAaaaaah! Jag blir galen!! Det luktar potatisgratäng här!! Precis som den vi gör hemma. Känns nästan som att jag är hemma, och det gör mig hungrig.

Har bytt till shift off på onsdagar nu. Så naaajs! Annars hade jag inte varit ledig nu ikväll Tror det kommer göra att veckorna går fortare. För när jag var ledig på måndagskvällar så var det nästan repcis efter att ha haft en ledig dag, nu är det mitt i veckan istället :) Imorgon har jag rancho grande, hoppas att jag har folk!!!
OM jag inte har folk tänker jag köra vattenpolo klockan 3

FInns det någon här som är teknisk? Jag har en låt på min dator som jag inte kan öppna i i-tunes för den är inte i mp3 format, så jag kan inte få över den till min ipod. Vet någon hur jag kan spara om den till mp3? Har både frågat Christoffer och djChristian, men ingen lyckades.

Om en halvtimme ska jag skypea men min familj hemma i Sverige. Vet inte vad jag ska göra tills dess. Har redan plockat undan lite i mitt rum och betalat räkningar. Bra linda :) Kanske ska gå till baren en snabbis..eller städa lite mer i mitt rum.. vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0