freeeeeeeedag!

Hej folk1!

Bara ca 3,5 timmar kvar på denna jobbdag. Har typ lite ont i magen, vet ikke varför. Var ashungrig efter vattenpolon (som har gett mig ännu fler blåmärken nu :P ), så jag gick till baren och fick en mycket speciell juice av Kader, och sen fick jag ont i magen :/ Fast det är inte såå farligt iaf :)

Ikväll ska vi ut, såklart ;) Sen imorgon så ska jag, irene och julia till Alcudia old town för det är typ massa saker som pågår där för att fira stadens födelse eller något åt fdet hållet, och sen, sen kommer höjdpunkten. Jag och Julia ska till ranchoooooooooooo och rida i 2 TIMMAR!! :D :D På stranden och allt! Kommer bli såååå nice!! Sen blir det la utgång igen kanske. Man måste ju passa på! :P

Måste dra NU, börjar om 10, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0