dinner time

Har precis skivckat iväg en liten önskelista till mami och papi. Får se vad jag får sen på min 20-årsdag. Det är så svårt att komma på saker nu för tiden, när man var liten ringade man bara in varenda tjejsak (och vissa killsaker också för den delen) i leksakstidningen. Men nu är det ju lite svårare, fast tycker ändå att jag fick ihop en del bra grejjor :)

Ikväll klockan 10 kommer det en ny tjej hit. :O. HOn heter Julia och är från Sverige, hoppas hon inte är bitchig. Jag fattar inte varför de sänder en till NU. Liksom förut när vi bara var 4 stycken som jobbade under högsässongen så sa vi att de måste skicka en ny, men vi fick ingen. Men nu när det är mycket lugnare och inte så mycket barn och teenys här, då så ska de minsann ge oss 3 stycken nya. What's the point?

Nu ska jag äta middag :) ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0