Day off

Kul att det regnar på ens enda lediga daaaaaaaaag! Regnet bara öser ner. Damn it!! Fast lite skönt är det faktiskt, för hade ingen större lust att åka till stranden, och hade det varit sol hade jag tvingat mig själv att åka dit Man vet aldrig när den sista dagen av sol är här.

Kom hem sen igår, var i säng kvart i 6 :P Gick upp haöv 10 för att äta frulle, och efter det så sov jag nån timme till. Hade inte tänkt att gå och kägga mig igen först, tycker det är så jäval ovärt att sova när man ändå är vaken, men jag vill vara fit for fight ikväll! Men det får bli en lugn dag idag. Kolla internet, kolla solsida, kolla film med tjejorna :)

Idag är andres sista dag, tråååkigt :(
Vet fan inte om han heter Carlos eller Andres. Alla kypare och på hans namnbricka heter han Carlos men på facebook heter han Andres, men jag kallar honom iaf för Andres för det var det första av hans namn som jag fick reda på :P


Sebastian och Andres :)

Besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0