dagen är inte slut än

Hej kära läsare och tittare.
Har mitt shift off än en gång. Varje gång jag har haft det känns det som att det kommer ta 100 år tills nästa shift off, men sen så går det ändå rätt fort. Och varje gång det är tex mex till middag känns det exakt lika dant :P

Har i vanlig ordning ätit middag, sprungit på beachen, dushat, kollat internet. Och senare ska jag skypa med mami :) Skulle vilja tvätta men nu har en till tvättmaskin gått sönder så det finns bara en och den är inte ledig. Damn!
Det går alltid mycket bättre för mig att springa på kvällen förresten, vet inte varför men då kännsd et som om jag kan springa hur fort som helst hur långt som helst. Jag typ rusade i full fart sista fem minuterna, vet inte vad som hände, det gick hru bra som helst. Härlig känsla!

Ikväll så ska teamet ned till stranden och dricka lite och lyssna på musik :) Skulle vilja gå till baren bredvid nu, men jag vill inte dricka nåt, vill bara snacka med personalen för de är sköna, men aa, vi får se. Kan ju alltid se solsidan också. Fick andra säsongen av underbaraste Julia :D

Har bara 14 arbetsdagar kvar nu :D Sweet! Börjar bli fett less på det här nu pga en viss liten person som jobbar här.


Fast vissa saker kommer jag aldrig tröttna på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0