Coming home

Hej hå, här sitter jag med Julia den blå och djChris som är som få. Har duschat och så och snart ska jag och Irene ut med kyparna, för vissa av dem slutar ju. Kommer bli kuuuuul.

Iaf så ska ni la få höra om igår, jag kommer hem, om 2 veckor. Fick veta det igår när jag satt och skypeade. Det som gjorde mig så jävla sur var att Ellen skickar hem mig först av alla. Julia hade varit här 1 dag och ändå ville hon hellre behålla henne än mig, som har jobbat som fan i 3 månader (inget emot julia :) ). De hon valde att behålla till slutet var liksom de 3 nyaste. Fattar det inte. Och hennes ursäkter var världens sämsta, hon ville ha så mycket språk kunskaper som möjligt, men ändå behöll hon 2 svenskar som pratar svenska och engelska. Jag pratar spanska också, och Irene pratar 5 fucking språk! Fast tycker mer synd om Irene än mig för hon ville verkligen vara kvar till slutet och det visste Ellen och hon är den enda so mvarit med från första början. Så jäääääääääääävla orättvist! Men det förvånar mig inte. Och iaf när jag sa allt det här på mötet i morse var hennes svar typ "im not even going to discuss det" hon vågar fan inte diskutera någonting!!
Och sen gick hon och pratade med direktören för att fråga om jag kunde få stanna till 15:e men det gick inte och så försöker hon spela att hon bryr sig och tycker synd om mig och bla bla bla. Palla!! Hotelldirektören ville iaf prata med mig också imorgon eftersom jag blev sur, så vi får se vad som händer..

Men förmodligen så kommer jag hem snart gott folk i Sverige så vi ses igen. Känns iaf bättre igår än idag :)

Nu ska jag fixa miiig. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar!:) <3

2011-09-16 @ 11:31:40
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Anonym

men guuuuuuuuud vad dåligt!!!!!!!!!!!

2011-09-18 @ 02:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0