chuuu

Kollar på flyg hem. Har hittat ett jättebra med Norwegian den 13 oktober. Men grejen är att då så har jag bara 20 kilo bagage jag får ha, men det andra flyget jag hittade så är det 23 kg. Å andra sidan är det med Norwegian direktflyg och de är en bra flygtid. Hmmm...vad är mest värt? Jag får pröva packa och sen se hur mycket det väger kanske.

vädret är växlande här nu, sol,moln, regn. Men självklart skulle det vara stekhett just när vi hade vattengym.

Hade tänkt att ladda in bilder på min facebook nu, men glömde kameran i rummer, attans!



peace


Kommentarer
Postat av: elin

Åh, isf kommer du hem om mindre än 1 månad! Åh vad glad jag blir:) hjärta!

2011-09-20 @ 19:59:09
URL: http://elin91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0