chubaaaaah

Hej hej! Bara 2 childrens day left wihooooooo!!
Efter vi slutade så var jag och Julia ashörtiga, jag gick ut och sprang och hon tog en powerwalk :) Christian håller på att göra promotion för rancho grande åt mig, jag hoppas verkligen att han lyckas få folk dit, skulle vara så sjukt nice! Jag kommer bli proffs på att rida! Haha ne inte riktigt för det blir ju bara tredje gången jag är där, men jag känner mig iaf bättre på det :)

Ska svida om till uniformen för att gå och äta. Undrar vad som händer vid middagen idag, i lördags började ju jag och Irene bråka med kyparechefen, han är så sur av sig! Jag har iaf prata med honom så vi är vänner, men Irene och hanär typ fiender nu, hehe.

Puss


kommer sakna de här plus några till, för de lär jag förmodligen aldrig träffa mer när jag har slutat :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0