ayeeeeeh!

föstår mig inte på spanjorer asså, haha :P de gör JÄMT en höna av en fjäder vad det än gäller, och så fort det har hänt något så vet verkligen alla, och då menar jag alla, om det på någon minut. Fick bevis idag haha. Och alla överdriver det. Iaf är det så här ibland kyparna och kökspersonalen och så var det i Granada också :P

Ikväll ska vi ut med teamet till Alcudia, och imorgon blir det ut med kyparna/köket för det är några som slutar :( Trååååkigt! Egentligen så känner jag inte för att gå ut ikväll, skulle hellre spara pengar till imorgon, men nu får det inte bli så. Hoppashoppashoppas på mycket sol så jag kan dra till Mal Pas med thaaa team!


chuuus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0