antes de que vayas dame un beso

Tjobreeeee!!
Ikväll så var det min favoritshow som var på uppträdandet. Artisterna i den är så sjukt sköna! Men idag var sista dagen som jag jobbade med dem, nästa gång de kommer har jag slutat :/ När jag sa det till dem de bah noooooo. haha. Iaf så när showen var slut så väntade de tills vi slutat för att säga hejdå, och sen bjöd de med mig och Irene att kolla på deras Brazil uppträdande i Palma om 2 veckor. Så gryyyyyymt! Då jobbar vi inte längre men är fortfarande här så vi ska åka med dem efter att de gjort sitt uppträdande på viva bahia för att se dem göra nåt annat. Wiiiiiie!
Det känns så sjukt stört att sen kommer jag aldrig mera träffa dem...Eller man ska ju aldrig säga aldrig, men hur stora är oddsen liksom? Kontakten kommer brytas av bara sådär. Inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0