abow

Idag for Malin hem. För typ en timme sen :( Känns så sjukt tomt, ni anar inte! De 2 som jag gillar mest här är borta nu.
Och vi har lite intriger i teamet just nu, men de kanske löses snart, eller kanske inte.

Jag haf iaf ockuperat båda fungerande tvättmaskinerna, vitt och svart var för sig så inget färgar av sig den här gången.

Vuxna blir verkligen galna när de spelar vattenpolo! Jag visste det innan, men idag var fan reckord! Jag hade bollen, så kom det en man bakifrån och tog tag i mig och tryckte ner mig under vattnet. Jag bah men luuuuuuugn! Fast han menade inget illa, frågade efter om jag var okej :)

Ska gå och sova lite nu, ahr varit ute rätt mycket de 2 senaste veckorna. Igår var vi ute för det var Malins sista kväll, kom hem kanske halv 5 och så sov både Irene och Malin hos mig. Det var mysigt :)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0