24 hours

Hallå där köp blåbär!
Dagen idag har gått fort! Först 3 timmars jobb på morgonen, sen rancho grande. Det var dock inte riktigt lika kul som förra gången för den ena tjejn vågade inte rida sen när vi skulle gå och den andra var typ rädd så vi fick gå lugnt hela tiden, och guiden kändes lite halvdryg, fast ändå trevlig. Men det var ändå waaaay better than hotellet :D

Sen på kvällen så hade jag schulback i  miniklubben. Och de barnen jag fick med mig fick helt plötsligt städlust och städade hela miniklubben och alla bord och stolar som var jättekladdiga! :D Det var lite pinsamt när ens förälder kom, men äh, de valde det ju själva.
Så jag spelade iaf Shulback med 2 svenska killar som heter Damon och Darin, de är jätetegulliga, synd att de åker hem imorgon.

Nu ska jg sova, för är trööööött! God natt sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0