wild wild west

Sovit på stranden - check
Tagit ut pengar - check
Bytt kläder - check * 3 haha


Då är det Rancho Grande som blir nästa :D Wiiiiiiie! När vi kommer hem ska jag ut och löpa några rundor på playan innan maten, duh. Inte riktigt lika nice som att rida, men det måste göras. Om Ellen inte sätter mig på vattengym nästa vecka så måste jag ut och springa varje lunchrast. Och det har jag satt min inställning på stenhårt, så jag TÄNKER inte backa ur på det.

Jag ska förresten aldrig mer ta ut pengar från bankomaten på hotellet. För jag stoppade in kortet och tryckte koden och trckte på summan jag ville ta ut, och fick tillbaka mitt kort MEN jag fick inga pengar :S :S Jag bah noooooo!!! Why now!?!? Men jag gick till en annan bankomat i närheten och där kunde jag få ut pengar, och det var rätt summa som stod att jag hade kvar, så det borde ju inte ha dragits något..Men ska ändå till banken på måndag så kan ju dubbelkolla då för att vara på säkra sidan :)

Nu ska jag gå till mitt rum för att packa ihop lite saker inför Rancho, vill vara i god tid så jag icke behöver stressa, blir så svettigt då.

Saknar den här bruden!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0