una waina loca

Vet inte vad som har hänt med min facebook, jag har ett nytt vänförslag om dagen, hehe. :)

Idag är min sista arbetsdag :( Fast det känns inte så, det känns bara som en vanlig arbetsdag. Jooobbigt!! Kommer typ gråta ikväll. Eller kanske inte, men på måndag kväll när jag säger hejdå till alla. Vill inte ens tänka på det.

Vad ska man göra ikväll dååå? Eller det ver jag ju, vi ska festa. Men frågan är var man ska börja, alla lär ju hamna på bananas till slut. Antingen så drar jag någonstans med teamet först. Ellen hade typ någon plan :O !
Andres ville att vi skulle käka middag, haha, efter jobbet vid 11 tiden. Eller att typ han jag och Irene drar till stranden och förar.
Raquel, André och Jose Carlos m.fl. ville också dra med mig och Irene för att föra nånstans, Jose Carlos kom med världens skönaste kommentar häromdagen, men den tänker jag inte skriva här, hahahaha. Asså my god xD

Imorgon hade jag tänkt klippa mig, hoppas att det blir av bara, får ställa larmet så jag inte vaknar för sent :)

Och på söndag ville en viss persons mamma att jag skulle komma och äta lunch med dem :S Fett nervöst!!! Sen ska jag och Andres på bio, och på kvällen blir det Palma med Malambo :D

Nu ska jag gå och göra något bättre av min rast, typ packa väskan lite och fylla i ett formulär som vi fick angående om vi vill komma tillbaka nästa år, vad vi tycker om våran chef och lite annat. Ellen kommer läsa det vi skriver, fast hon egentligen inte får, jag svär! Men jag bryr mig inte, kommer skriva exakt vad jag tycker ändå. Jag och Irene "råkade" hitta hennes evaluationspapper, så jag såg vad hon skrev om mig också.

Hadeeeee :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0