Typiskt mig!

Har skickat in min cv till massa dagis här i Tyresö. Men tror ni inte jag märker nu att på mitt ansökningsbrev står det attj ag gärna skulle vilja ha jobb på Pressbyrån. Guuuuud! Hur PINSAMT är inte det???? why me!?

Men som tur var har de flesta dagisen inte brytt sig :) Har till och med fått en intervju tid :D Och idag var jag på en annan intervju, så de är la bara välja och vraka ;) Nämen håller tummarna för att jag ska få något jobb :)

Nu ska jag sortera lite tjocktröjor, har så många och det tar så mkt plats! Har hittills bara hittat en att skänka bort :P

Kramkalas!

Kommentarer
Postat av: L

hahahahahha åh neeeeeeeeeeeej typiskt haha xD roligt men otur!!! Åh det är så snurrigt i alla cv-dokument!!! Vissa är naturella och andra är ställda till ett visst företag tillslut är det ju vara ett enda virrvarr :P

2011-10-18 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0