sweet home alabama!

Har haft en riktigt nice hemkomst! Pappa hämtade mig på arlanda, åkte hem och fick hemlagad pasta toscana :D Sen pratade jag med mamma i telefon, och nu kollar jag och pappa fotboll. 3-2 står det. Heja heja!!!!!!!!!!!!!!!

Andres skjutsade mig och Irene till flygplatsen i morse, vi hade lite borttom i början för var lite sent ute, men sen ahnn vi dit i god tid iaf. Mitt bagage vägde 29 kg, haha!!! Och jag vet vad det var som gjorde de där överviktiga kilona ;) Men de hjälpte mig att packa om och vi bantade ner väskan till 26,5 kilo, och det var lugnt :)

Var jobbigare än jag trodde att säga hejdå...
Och hur glad jag än är att vara hemma så helvete vad jag saknar alla mina vänner där nere!!

Igår så va jag, Irene och Julia i Puerto de Alcudia för att ta en drink, sen på hotellet så blev dert champange och hejdå till några kypare, sen fotboll och lite mer hejdå, sen mys på hotellrummet och typ 3 timmars sömn.

Har varit ledig i 4 dagar nu, men det känns som om jag inte har jobbat på 2 veckor :P Det får bli att söka jobb nu. Både jobb till mig och till några andra :)

pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0