Så var det oktober

Har sovit typ 30-45 minuter denna natt. Granada varning på det ;D Men är ändå inte så trött, till skillnad från vissa andra. Men om jag sover lite någon enstaka natt så är jag typ hur pigg som helst när jag vaknar upp.

Hade en grym kväll igår iaf :) Vi åkte med Andres till Alcudia old town, där det var en sak som hette "el ferie", det var typ massa stånd och grönalundsliknande saker där, så vi åkte en berg-och-dalsbanegrej. Sen så mötte vi upp hans fotbollslag och fick dricka nån typiskt spansk grej som jag inte komme rihåg namnet på. Men det var gott iaf :) Och efter det drogs det vidare till bananas. Låååång men bra natt :)

Ska till stranden och sova där alldeles strax, och sen i eftermiddag så ska jag och Julia till Rancho Grande och rida på stranden :D Längtar så mycket!!!!!!! :D :D :D wiiiie!


:)


Snaaaart här igen! :D :D 4 timmar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0