ranchooo

vafan, ska ut ikväll med, haha. Kuuuuul!

Iaf som sagt igår var askul!!! :D Och i morse efter nästan i ngen sömn alls så fick jag skjuts till Alcudia Old town där Irenis väntade och jag klippte mig :)

Och Rancho Grande idag med Julia och Irene var uundeeerbart! Fuck 3 års erfarenhet haha! Det blev galoppgruppen idag. JAG HAR GALOPERAT!! :D Guud aså det var så himla underbaet ochhärlig känsla!!! Hade tänkt att vara i travgruppen, men guiderna tyckte att jag skulle pröva på galopp, och gick det inte så kunde de bara ta mig till travgruppen igen. Men det gick helt underbart, vill igen!! Får se om vi drar dit på måndag kanske :) hehe, de kommer tro att jag är beroende av stället xD hihi :)

Men nu måste jag gå och fixa mig lite. Frågan är bara vad man ska ta på sig, det är svinkallt ute!!!

Haaade! :)


tagen av mästerfotografen Julia! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0