no se que me pasa

Var i miniklubben 2 timmar i sträck idag. Så segt det var! Hade glömt bort det, hehe.

Det var helt okej igår, blev lite drinkar och så, men var så sjuuuuukt trött så jag och Julia drog hem vid 20 över 12 redan!! Hahah. Vi gick faktiskt strandvägen tillbaka till hotellet, så var i säng typ vid 1, galet skönt att sova lite!!

Blite inte stranden idag på lunchrasten, ska ta en siesta eller nåt i mitt rum i stället :)

Kollade väderleksraporten i receptionen, och det ska bli typ 27 grader hela nästa vecka!! Och det ärliksom oktober! :D Men iaf så kommer jag ju kunna gå till stranden då på rasterna :)

guuud nu fick jag en våg av längtan nu, vet itne riktigt efter vad, bara känner att jag längtar efter nåt :P weird!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tror det är mig du längtar efter... haha. <3

2011-10-02 @ 16:27:40
URL: http://melon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0