Nada sea para siempre

Det blev utgång igår ändå. Efter att jag skypat med mina små familjemedlemmar så fick jag tag i Mie (vingtjejen) så åkte till henne och träffade de andra reseledarna, 6 st assköna tjejer!! :D och käkade med dem medan det var en show på deras hotell. Det var FETT NICE att se en show utan att behöva jobba :D Sen så åkte jag och Mie och hämtade Christianoooo och Christoffer, jag gick till min vän och barmannen på hotellet och fick en "navlig coca cola" haha ;) Sen åkte vi tillbaka till Mies hotell och förade med tjejerna, och sen åkte vi till enjoy.

De andra drog vidare sen till bananas men inte jag, mi amigo special kom och hämtade mig istället :)

Ikväll ska jag dock inte göra någonting alls!!! Inte ens kolla internet tror jag. Ska bara lägga mig och sova, har sovit typ 4-5 timmar per natt i en vecka nu, lite för lite. Ska vila upp mig så att jag är fit for fight för fest fredag och lördag. Det är ju min sista arbetsdag imorgon! Hade inte ens tänkt på det förän Irene påminde mig.

Mina team mates är på stranden nu, men jag ska till rancho så jag bestämde mig för att ta det lugnt och kolla internet istället för att stressa till stranden. Det är 3 personer som ska med, ett litet barn och hennes föräldrar. Jag hoppas alla dem ska åka häst och vagn så jag får en egen ridguide mahaha! Kanske kan lära mig att galoppera ;D haha näe, tror inte det va. Inte än. Men det kan iaf hända att jag får en egen guide för Nadine är rätt liten och hennes föräldrar är inte sådär jättesportiga, iaf inte pappan, kan inte tänka mig honom på en häst xD
Familjen är från tyskland, men de kan typ inte engelska, så vi får se hur det går när jag ska fråga vilken grupp de vill vara med i. Det funkar för mig att prata tyska med barn, för de bryr sig inte om man pratar dålig/med så lätta ord som möjligt, men jag känner mig så dum när jag pratar tyska med de vuxna xD

Tänk er själva att säga till en VUXEN
3 grupper. Ett, häst och vagn. Två, gå. Tre, trava. Och 4 galop. Vad vill du?
hahah jag dööör! Jag vet inte ens hur man säger det på tyska alls, kommer nog säga nåt i stil med
Sie haben fûr levels. Ein harst und vagnen. Dswai, begen. Drai, traven/rennen. Und fûr galopen. Vas vils ni?

Tur att imte Christiano kommer höra mig, han skrattar ihjäl sig varje gång jag pratar tyska :P


jag och julia i can picafort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0