llamame hombre!

Flyget hem är bokat nu, så om en vecka åker jag härifrån. Det är verkligen blandade känslor..För nån vecka sen var jag asglad att åka hem, men nu, jag vet inte asså. Det som är hemma är ju alltid kvar där, det är liksom hemma, men det jag har här kommer aldrig komma tillbaka. Det är så många personer och saker jag kommer missa. Det är en helt annan atmosfär här än i Sverige. Ett annat liv. Klart att jag är glad att komma hem, men samtidigt ledsen att lämna allt det här. Hade nog varit lättare om jag hade varit kvar tills slutet för då hade jag åkt hem när det var avslutat, men nu när jag åker hem kommer allt att fortsätta här exakt som vanligt. Bara att jag inte är här. Känns asskumt.

Man kommer alltid behöva ta avsked, tror inte det är något man vänjer sig vid, men life goes on :P




vi har det bra vi här bak i bilen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0