La linda!

Fick reda på idag av hotelldirektören att min flygbiljett den 11 är okej. Fan, det känns fett wierd. Ville inte att han skulle svara innan den 11, för då hade jag ju varit tvungen att stanna längre..Men nu är det som det är. :P

Hade dåligt samvete i morse för att jag åt 2 pannkakor med choklad till frukost (och lite nyttigt också förstås), men nu känner jag att det inte gör någonting. Irene är sjuk(are än mig) så fick göra morning gym, och vattengym istället för henne och klockan 5 så ska jag göra spinningen med Julia. Men nu är det snart vattenpolo! Ska KRIGA!! Får typ nya blåmärken efter varje match, haha

Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sjuk(are). Lillen :( ta dhet lunkkkkt

2011-10-04 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0