Idag...

Hallådär era blåbär!
Igår vare som sagt Halloweenfest, det var kul där :) Och det var nära där jag bodde för en gångs skull så de va feeeeett skönt :) Elin hade sagt till mig att typ ingen skulle klä ut sig så hon och Johanna skulle inte göra det. Sen när vi kom var vi typ de enda som inte var utklädda, fett fail haha. Fast det var ändå ingen som hade värsta mega utklädseln så vi smälte in rätt bra ändå :)

Idag åker min storebror tillbaka till Linköping, tyvär :( What to do? Ska åka och hälsa på honom sen. Fick det i födelsedagspresent, hehe, + högtalare till min iPhone och iPod :D Grymish!


Lånade lite utklädsel av de andra hehe ;)

Tjo län

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0