I heard he sang a good song

Det var helt underbart på Rancho Grande! :D Väntar på att Julia ska bli klar med minneskortet så jag också kan lägga in bilderna :) Älskar att rida! Jag hoppade på travgruppen där man skulle ha minst 6 månaders erfarenhet. Tänkte att mina typ 6-7 timmars erfarenhet fick räcka. Och jag hade rätt :D Det gick hur bra som helst ändå, och jag har typ lärt mig att trava nu, askul! :D Ska LÄTT åka på någon hästutflykt på typ 3 dagar nån gång. Nån som är på? ;)

Ahdji (han som alltid hämtar de som ska till Rancho) kom ihåg mitt namn nu, och han ville gå ut med oss ikväll eftersom det är min jag slutar på fredag. Jag som hade tänkt att inte gå ut ikväll, bara ta det lugnt och sova :P Aja, shit happens. Tycker ju ändå det är kul att gå ut så varför inte göra det :)

Fast jag känner faktiskt att tröttheten börjar komma ikapp :P

Snart blir det middagsbuffé! Idag är det frukt och efterräts tema, så det finns chokladfontäner som man kan doppa massa goda frukter i, och massa olika efterrätter :D Yummie! Får försöka springa efter maten om det finns tid, hade egentligen tänkt att göra det innan, men jag orkade helt enkelt inte, är fett hungrig och hade inte kunnat äta på ett bra tag i så fall.



Ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej du har kul! Har du biljett hem?

Puss

2011-10-01 @ 22:38:33
Postat av: Anonym

Jag är på!!!!! :D

jag gick förbi ett stall igår, blev så sjukt sugen när jag såg dina hästbilder så jag var tvungen hehe :P klappade hästarna åhhh älskar deras mular :):)

VI RIDER LINDRRRRR!!!!!!

2011-10-02 @ 12:06:35
Postat av: Linda

Nej jag har ingen biljett hem än :P Hotelldirektören sa att han vet säkert imorgon om jag kan ta den eller inte. Men har pratat med VING tjejen och jag kan åka med deras buss ifall biljettten är bra iaf :)



yeeeey lets do it lajnisss! :D

2011-10-02 @ 13:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0