hmmmm

vaaad ska jag göra idag? Vanligtvis har jag redan ätit frukost, haft möte, haft aerobics eller morning gym en timme och håller på att spela beachvolleyboll :P Men idag har jag bara ätit frukost och kollat på mtv. Håller på att packa upp min resväska och lyssnar på cd-skivan jag fick av min söta :) saknaaaar!

När jag är klar ska jag ut och springa en runda. Jobbigt att inte kunna springa barfota på stranden juuuu. Det är mycket skönare och finare. Skulle helst vilja bege mig till Alby och springa där men det tar ju sån tid..fast jag har iof all tid i världen. Men jag kanske ska slå en pling till christina efter jag har sprungit, eller kolla gossip girl, har ju missat en massa avsnitt. Fast gah ajg måste träääna! Känner mig asoeffektiv, blir galen! måste bara bestämma var jag ska köpa gymkort :)


för bara några dagar sen var jag här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0