första dagen utan att jobba!

gah hade skrivit ett helt inlägg och så krasha internet, så får skriva om allt igen :P

känns fett weird att vara här utan att jobba, skönt och avslappnat på nåt sätt :) Ingen tid att passa, äta frukost i lugn och ro, nice ;)

Nu ska jag snart gå och packa, skulle vilja sola och springa idag med men det hinner jag nog inte, för vid 13-14 tiden kommer amor mio hit och då ska vi käka lunch med hans familj, paella. Haha :) Är lite rädd för att det kommer bli stelt, jag gillar inte att sitta och äta med folk jag inte känner när det känns organiserat. Och min spanska är fortfarande ganska basisk av sig :p Efter lunchen ska jag och Andres se på bio, vi håller på att bestämma vilken film vi ska se. Men alla filmer jag vill se är typ typiska tjejfilmer, hehehe ;)

Senare ikväll ska jag kanske kanske ut igen, det blir ju sista utgången i så fall liksom...
Sa hejdå till Antoñito i morse vid frukosten, han är nämligen ledig imorgon så kommer inte att se honom något mer :/ faaaaaaan!

Well well nu ska jag packilacka min väskiläska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0