cuando volveras

Hej hej! Sitter här med Juanito :) Eller nej, det gör jag inte, jag sitter här i soffan och han lagar en dörr mitt framför mig, men ändå :)

Ikväll så bestämde jag med ena reseledaren att jag ska åka till hennes hotell i Puerto de Alcudia, men vi bytte inte nummer eller så, så jag har bara hennes facebook och får hålla tummarna på att hon loggar in, annars så får jag ta en chillkväll på hotellet xD Behöver iaf inte gå ut och springa, för det gjorde jag på lunchrasten idag.

Fick en boll i ansiktet igen på vattenpolon, fick den i pannan och inte på näsan så det gick lugnt :) Jag försökte införa nya regler för att få spelet mindre brutalt, det gick till en början, men sen blev det som vanligt :P haha
Och klockan 5 så hade jag minigolf på schemat, så jag grabbade tag i mina 2 tyska teenykompisar, och så hittade jag också 2 norskor som jag spelade med :)

Vet inte vad jag ska göra ikväll, hoppas verkligen jag får tag i Mie, vill göra någoooot! Christoffer och Christian ska ut ikväll, känner mig inte sugen på att dra ut just nu, men man ska aldrig säga aldrig ;)

Nu ska jag nog byta om, vill inte sitta i uniformen på mitt shift off så folk börjar prata med mig eller fråga massa saker. Inte för att det brukar hindra dem att man inte har uniform, men det är värt ett försök ;D

Och när jag bytt kläder ska jag nog bryta lite mot reglerna här, moahahha!


här har vi mig och vattaaaaaaaaaaaaaa som vägrar att erkänna att han kommer sakna mig! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0