wroooooom!

Börjar bli grym på att åka moppe!! :D Fast är inte riiiktigt i nivå med min handlerdare (haha länge sen man använde det ordet, måste varit i ks :P) han är galen.  :)

Imorgon så ska jag jobba på SACO mässan. Vet inte så mycket om vad jag ska göra. Men jag tror att jag bara ska vara en representant. Hon som jag jobbar med kan inte svenska, och jag vet inte om hon kan engelska heller, för vi har mailat lite, och i det första maielt skrev hon "Hola! Do you speak spnish?". Men jag kan ju spanska så det blir nemas problemas. Eller? Jag hoppas hon inser att det är lättare att skriva mail än att prata och förstå :p

Nu försöker jag nå min käre bror, men det går sådär för han är på företagskväll, så det är svååååårt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0