Whisper words of wisdom

Jag fattar inte hur de ordinarie på jobbet kan vara så sjuuuukt snabba!!! De jobbar typ 4 gånger så snabbt som jag. Helt GALET!!! På torsdag och fredag ska jag jobba på SACO mässan, viket ska bli askul :D Men eftersom det här är min sista upplärningsvecka så hoppas jag att jag får två till upplärningsdagar nästa vecka. Dels för att jag tror att jag behöver det, men också för att det är roligare att jobba tillsammans med någon.

Och asså om det är någon där ute som vill pröva att jobba som entertainer, så sök bara. Det är aslätt att få jobb osm det! Och ännu lättare om man redan har gjort det en gång. Har redan fått 2 erbjudanden inför den kommande säsongen. Jag saknar det faktiskt. Trodde jag aldrig att jag skulle göra, men jo fan. Reseledare vill jag ju också pröva att vara, och jobba i fjällen, och mitt nuvarande jobb gillar jag också, och aaaah! Jag ska sluta sova, då tjänar jag in 30 år som jag kan göra allt jag vill på. Bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0