Måndag och jag är trött i benen

Idag har jag varit en workoholic! :D Vilket är braaa. Mañana más! :D Var nära att jag inte jobbade, pga av mig själv.
Jag låg nämligen och sov, men så vaknade jag av ringklockan. Och det var den ringklockan som bara en av grannfamiljerna ringer på.
Jag tänkte Wtf! Fan heller att jag tänker öppna, och struntade i det.
Men så knackade det, och jag täntke Men LÄGG AV!
och så knackade det en gång till så jag tänkte okej då!!:) och gick och öppnade, och poff så fick man jobba idag med :D
Så tack min underbara granne :)

Jag har lite ont i hela kroppen just nu, har blivit way to dålig på att stretcha. Jag och Malin raceade iväg till gymet en timme innan stänging och körde stenhård benträning. Trappan var inte så lätt att ta sig ner eller upp sen för någon av oss!

Nu är det dags att släppa los en stoooor meganyhet:
JAG SKA FARA TILL PITE-YO!!!!!!!!!!!! :D Fredag till måndag, hela 4 fucking dygn får jag spendera med min andra halva :D :D <3


Här har vi Halvars goda grekiska hamburgare :) Asså hahahha minnen säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: L

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

så jäkla kuuuuuuuul!!



Och den där "burgaren" alltså xD också så jäkla kul hahahaaaa, aaaah. Kul att hon bjöd oss på efterrätt och alla bah "äh vi behöver inte dricksa om vi inte vill..." och så gick vi och hon blev assur och hennes resturang var ju precis nyöppnad och allt, hon kunde ju fått en liten slant som tack och hjälp på traven xD hahaha

2011-11-09 @ 10:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0