Postman!

Första dagen på jobbet idag gick finfint! Eller? Var väl rätt långsam, men det var KUL! Iaf så tycker jag det än så länge. Men jag tycker alltid att saker är roligast i början när man får lära sig allt. Det är inte lika kul sen när man kan det utan och innan. Jag får helt enkelt hitta ett jobb där jag aldrig lär mig, hahaha.
De här 2 första veckorna kommer jag att vara med en kille hela tiden, han var asskön, så de kan ju också va en anledning till att jag tyckte det var så kul. :) Men det spelar inte så stor roll egentligen så länge det är roligt :)

Ikväll ska Malin och jag dansa zumba. Hoppas att det är lika roligt som alla säger!! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0