om ja vore dom skulle ja knappt tåla å se mig

Idag var jag ledig! Skönt! Men nu kommer jag inte vara ledig på 12 dagar. Blir hard work för mig. Men det är bra :) Idag var jag med mamma och pappa och köpte nya stolar till köket, men de kommer inte komma förän 4-5 veckor. Och att vara försäljare i såna där butiker kan inte vara roligt asså. Hon som hjälpte oss babblade hela tiden, och så fort vi kollade på något så sa hon "jaaa, men den där är jättefin!!!" Och om man sa någonting om vad man tyckte så bah "jaa men EXAKT sådär tycker jag med! Jättestiligt skulle det vara!" Så himla överdriven, jag menar kom igen, vem försöker hon lura? Man märker ju big time att hon bara pratar sådär för att sälja. Näe, inget jobb för mig det där, jag tycker inte om att göra mig till och smöra eller att människor tycker att man är irriterande. Har fått nog av det.

Sen åkte vi och hälsade på lilla morfar :)


en bild som inte passar in i detta inlägg haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0