oder?

Inte en enda snöflinga syns varken på marken eller i luften. Ingen is, ingen frost, det är 7 grader när jag går till jobbet på morgnarna. Börjar bli liiiiite stressad över att det inte ska komma någon snö när miss Latini kommer hit från Italy. I Umeå ska de minsann ha snö..jo jag tackar ja!

Det är verkligen skillnad på det företaget jag jobbar på nu och det på Mallorca. Har aldrig sett några arbetsgivare som bryr sig så mycket om sin personal! Känns typ overkligt hur snälla cheferna är. :)

Tänker nog inte lägga mig än. Får ta vara på de här dagarna när jag börjar 8, nästa vecka kommer jag nog få börja jobba vid 7.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linus

Alltså jag har liksom flyttat till NORRLAND och vi har +5 grader här och inte en gnutta snö så långt ögat räcker Öö det är tydligen 24 grader varmare i Kiruna nu än förra året :P vad händer?!

2011-11-25 @ 11:08:59
Postat av: Linda

24 GRADER??!?!?! :O Det är ju hur mycket som helst!

klimatförändringar! HJÄLP!

2011-11-25 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0