MichellinLinda

Jag ska börja gyma i termobraller och skidjacka. Vet inte vad det är för fel på mig. Jag svettas inte! Körde ett hårt pass armar, rygg och mage idag, men blev bara lite behagligt varm fast jag hade tröja. Men det behöver inte bara vara mitt fel, det är nog rätt kallt på gymet också, för om jag bara går i linne eller t-shirt så fryser jag. Jag undrar om det är bra att ha det så kallt inne på ett gym när folk svettas. Så fort man slutar röra sig om man har svettats så blir det ju jättekallt. Har för mig sånt gör en sjuk.

Nu ska jag kolla i Linköpings universitetskatalog. Har tänkt att börja plugga där till hösten, så måste bara hitta en utbildning som jag vill gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0