Man säger mycket, men man vet så lite om sig själv

eeeeey, vad händer med mina läsare? Varför sjunker ni? :(

Körde moppe idag för första gången!! Det var fan i mig inte lätt med 4 astunga lådor att åka med. Det första jag gjorde var att nästan välta, innan jag ens hade börjat köra, haha. Tuuur att jag hade jOOoOOohan där =) Så att köra motorcykel måste ju vara hur tungt som helst! Och sen om man har någon bakom sig man skjutsar blir det ju kanske 60-90 kg till att köra. Jesus!
Men det var rätt kul att köra, fast bil är roligare :) Men det är kanske inte moppe-årstid nu heller. Säkert 100 gånger härligare på sommaren. Faså nu ska vi inte vara sånna :)

I helgen blir det kul för då kommer Malin och Philip hit. 2 av världens goaste människor. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0