Let it all be

Har haft en grejt helg hos Linis. Vi har ätit, ätit och..hmm...jo, juste, ÄTIT! Och jag är glaaaad :D :D Inte långt kvar nu linii :)

Det tog en himla tid att komma hem igår. Det gick fint till Arlanda, men när jag var på den mark jag känner till bäst och man vet hur allt funkar blev det krångel. Först kunde jag inte köpa biljett ur automaten till flygbussarna för jag hade fel slags kort, och det gick inte att köpa med det kortet på bussen heller och man kunde inte betala kontant. Så jag fick köpa en biljett till Swebuss express, som kom 20 minuter senare, men då stod jag på fel busshållsplats så bussjäveln åkte bara förbi, fast han såg att jag började gå efter bussen. Nästa skulle gå om 10 minuter, men när den väl kom så gick den inte till stockholm, utan till Köpenhamn så den kunde jag inte ta. Så jag fick vänta l20 min till och SEN var jag äntligen påväg hem :) Skönt att pappa och Lisa hämtade mig på centralen iaf :) Fick farsdag tårta när jag kom hem :) Den var gjord som en slips och var goooood! Det var jättelänge sen jag åt marsipantårta, när jag var liten åt vi alltid det. Eller alltid var väl att överdriva, men på födelsedagar, namnsdagar och mors och fars dag var det oftst marsipantårtan som gällde ;)

Nu ska jag äta lite lunchis, sen ska jag och Lisa åka och handla mat till pappas födelsedagsmiddag imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0