buisnes

Jag har blivit aslat nu när jag har en smartphone. Därför jag inte har bloggat så mycket för jag har kollar internet via telefonen istället, och på den går det typ inte blogga. Jag kan bara skriva rubriker.
Det här är helt galet egentligen. Är jag för lat för att sätta på datan !!?? Vart är världen påväg. Har länge trott att sitta vid datan är bland det lataste man kan göra. Men snart ses väl det som übersocialt. Jösses amalia.

Har inte hänt så värst mycket den här veckan. Inget jobb tisdag eller onsdag, men det var skönt nu i efterhand för jag har jobbat idag, och ska jobba imorgon, hela helgen och hela nästa vecka, dubbelt på fredagen om jag hinner, samt nästa lördag. Yippieeee! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0