aooooch!

God morgon partypeople!
Tänkte att jag skulle gyma idag, men jag hoppar det. Benen är värre idag, kan inte gå normalt. Kanske tar en promenad istället så man får some kind of workout.

Sitter och pratar med en dansk kompis på facebook. Jag tror faktiskt inte att danska är så svårt att lära sig. Man bhöver bara lära sig de ord som skiljer sig åt, sen härma dialekten. Blev sugen på att lära mig danska!

Det är frrRRRrrost och kallt idag. På ett sätt tycker jag det är bra för då kanske vintern är påväg och jag vill verkligen att det ska vara snö här när Irene kommer hit från Italien.

CY.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi gissade när snön ska komma och jag gissade på fredag när du kommer hit :D:D

du får kolla på prognosen!! Jag har nämligen bara en vinterjacka ;) du kanske neeeds one här who knows Ööö :D

2011-11-09 @ 10:41:56
Postat av: Anonym

//Linis



(glömmer alltid signera va)

2011-11-09 @ 10:42:29
Postat av: Linda

okaaaj drar med mig vinterisjackan!!! :D

2011-11-09 @ 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0